vrijdag 21 juni 2013

Pinterest 'Angel Creations' inspiratie

Goedemorgen lieverds gisteren ben ik niet veel thuis geweest, vandaar nu pas een berichtje.
Ik heb even wat inspiratie op Pinterest gezocht en die wilde ik natuurlijk met jullie delen. Als jullie mij nog niet op Pinterest hebben en wel willen, stuur me dan even een mailtje.

Jammergenoeg hebben niet alle pins een doorlink zodat je op de originele website komt, ik zal dadelijk nog proberen om die er wel onder te zetten als ik mijn iPad gebruik, nu even aan de slag via mijn foontje ;).

Kijken jullie mee, natuurlijk moest ik meteen aan Marloes denken bij het zien van de prachtige vilten creatie en zekers weten aan MiM die vorig jaar haar 366 X Engel blog project had en net zoals ik gek van engelen is. Alhoewel jullie zullen dat natuurlijk allemaal zijn want anders volgden jullie dit blog niet hihihi.

Oh die engelen vleugels zouden echt prachtig zijn om zelf te maken voor bij mijn EFF outfit maar waar haal ik de tijd vandaan???
Het zal straks alweer een race tegen de klok worden om mijn idee uit te werken voor mijn jurk van kanten kleedjes, laat staan om daar nog een paar vleugels bij te maken...

Lieverds geniet en wie weet inspireert jullie dit wel tot nieuwe creaties. Knuff!


Angelic Love from Susan















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...