woensdag 23 april 2014

Een mailtje van 'aartsengel' Marcel ;)

Hallo lieverds jullie zijn hier niet meer gewend zo vaak wat van me te horen, maar ik kreeg vanmorgen een mailtje van 'aartsengel' Marcel en kom toch even een linkje met jullie delen. 


Hopelijk komen jullie met die link rechtstreeks op youtube en kunnen jullie ook zijn wapperende vleugels bewonderen. 
Ik blijf het gewoon machtig mooi vinden om naar te kijken. Chapeau Marcel voor je werk, ik ben nog steeds ondersteboven van deze prachtige vleugels. 


Als de link niet werkt, hij is ook te vinden op Deviantart: http://bushitaka.deviantart.com/
Daar zie je meer foto's hoe hij ze gemaakt heeft. 

Oh wie weet heb ik de volgende keer wel vleugels als accessoire op Elfia Arcen ;). 
Maarreh niet van dit formaat hoor...ennuh pin me er niet op vast, mijn brein is alweer hard aan het werk wat mooi bij mijn kostuums zou staan...
En dan heb ik het eerder over het kostuum van dag drie...gouden vleugels...kanten vleugels en dan natuurlijk niet als cowboy :p. 
Och we zien het wel, had mezelf eigenlijk rust op kostuum vlak beloofd ;). 



Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...