vrijdag 10 augustus 2012

Dag 223 - Lieve verjaardagspost

Gisteren kreeg ik al verjaardagspost (ik ben volgende week donderdag 16 augustus jarig) van Syl ( http://zaansezolder.blogspot.nl ) ik wist wel dat het onderweg was, maar was toch erg blij verrast en moest toch echt effe slikken van zoveel lieve post. Dankjewel lieverd :D.

Kijken jullie even mee?

Oh ja ik kreeg ook nog in één keer drie Postcrossingkaarten binnen uit Taiwan, Polen en Oekraïne. Zalig zoveel leuke post :).


Angelic Love from Susan

4 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat had ik ook, was zo blij verrast en dat lijstje dat ze voor me bij de kringloop heeft gevonden. Helemaal superrr. Zo mooi, nu nog een mooi plekje vinden. Och ik weet het al op onze slaapkamer boven mijn Maria beelden, engeltjes etc, mijn hoogstpersoonlijke altaar :).

      En ze had ook zo'n mooi elfjes tasje gemaakt, voor zonnebril of zo, mmm daar heb ik nog effe geen bestemming voor, maar dat gaat vast en zeker komen.

      Het vlindertje komt denkelijk in de engeltjes tak in de huiskamer, dat gebreide engeltje heeft al een plekje voor dit moment aan de kast ;).
      En dat engeltje dat ze afgedrukt heeft met gouden tape geplakt, denk dat ik die of in een collage ga gebruiken óf inlijsten.

      Leuke post hè?! Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat een schat, die Syl! Prachtige post en prachtige engelen! Die free compliments heb ik een keer bij de supermarkten in de buurt opgehangen. Vond het zo leuk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Syl is echt een schat, zo lief dat iemand dat speciaal voor jou uitzoekt en maakt. Heel mooi, ook de complimenten heb ik effe goed laten binnenkomen.
      Manlief van mij is niet scheutig met complimenten, nou ja geeft er nooittt. Dus moet mezelf vaker oppeppen, gelukkig kan ik dat heel goed, alleen als ik iets moois sexy aan heb wil hij nog wel eens grommen. Jaja het is een echte kerel uit de oertijd hihi weinig communicatief, als het eten lekker is eet hij het allemaal op en zo weet ik dat hij het lekker vond hihi. En stiekem weet ik toch wel dat hij trots op me is want dat heeft hij al eens verteld aan een vriendin van ons ;). Hij zal wel bang zijn dat ik naast mijn schoenen ga lopen hihi...
      Maar ik bof nu ook wel heel erg met jullie allemaal, ik krijg hier complimentjes en dat is toch wel heel leuk en doet me heel goed. Wat is blogland toch mooi!

      Wat lief van je dat je ze in de supermarkt hebt opgehangen, zou nog leuker zijn met zo'n verborgen camera en die gezichten erbij. Maar aan de andere kant is het natuurlijk gewoon al leuk voor de binnenpret die je al hebt als je het ophangt en dat je er andere mensen een glimlach mee op hun gezicht tovert :D.

      Dikke knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...