donderdag 23 augustus 2012

Dag 236 - Pat's foute Engel + Top model fantasy engelen

Gisteren waren we 's avonds even een paar uurtjes op bezoek bij vrienden en Pat showde haar nieuwste kitchige engel die haar moeder op de kop getikt had.
Zo verkeerd dat ie ook weer heel leuk is. Wij houden allebei van een ander soort engelen, maar dit wordt dan ook de kerstengel en daarna gaat hij de zolder op tot een volgend jaar ;).

Ik had Pat en Kiona de nieuwste kaarten 'Angel Tarot Cards' van Doreen Virtue laten zien. Nou ja via de app dan wel, de kaarten zelf heb ik nog niet. We hebben alledrie zitten te genieten van de prachtige afbeeldingen van Steve Roberts.

En naar aanleiding daarvan liet Kiona haar topmodel fantasy boek zien van Depesche. Wow wat een mooie afbeeldingen en wow Kiona had mooie ontwerpen getekent!
En de 'Sweet Angel' komt dan ook uit haar boek.

Daarna was Tara aan de beurt en liet me haar topmodel boeken zien, ja de Fantasy boeken vind ik toch het prachtigste én natuurlijk Tara's ontwerpen mét achtergronden die ze dus helemaal zelf verzint. Petje af hoor! Allebei!! Ben toch wel een beetje jaloers als ik zie hoe goed die beide dames kunnen tekenen, dat zelfvertrouwen dat ze uitstralen en het gemak waar ze dat mee doen.
De tweede engel komt dan ook uit het boek van Tara.
Mmm de volgende keer eens foto's maken van hun eigen creaties, als ik dat mag... Want die zijn het zeker waard om gedeeld te worden!


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...