maandag 20 augustus 2012

Dag 233 - Engeltje van mijn oma

Ik kreeg afgelopen donderdag nog een engel voor mijn verjaardag. Mijn moeder gaf me dit engeltje dat mijn oma, haar moeder, in het verleden gekocht heeft.
Ik ken het wel, maar heb er geen jeugdherinneringen aan, ik neem aan dat ze dit ooit gekocht heeft toen ik al volwassen was en uit huis was. Maar toch vind ik het een heel bijzonder engeltje en ook bijzonder dat het van mijn oma is geweest.

Ik heb geen bijzondere band met deze oma gehad maar heb afgelopen week een hele mooie droom over haar gehad. Zij is inmiddels al heel wat jaartjes overleden en dit is de eerste keer dat ik over haar gedroomd heb.
En heel mooi dat ik dan nu dit engeltje kado heb gekregen.


Angelic Love from Susan

6 opmerkingen:

  1. Mooi! En speciaal, met je droom! Een teken hé!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd een teken van boven, mijn oma melde zich even :).
      Wie weer heeft ze mijn moeder ook wel aangestuurd om dat engeltje aan mij te geven :D. Knuff!

      Verwijderen
  2. Een engel met verhaal. Hoe mooi! En een belletje van binnen, grappig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wie weet wat de rest van het verhaal is. Hoe mijn oma tot de aankoop van dat engelje is gekomen... Nog maar eens navragen bij mijn moeder, op verjaardagen heb je meestal niet veel tijd om veel met iedereen te praten. Dan ben je zelf veel aan het sjeezen hihi. Daarom vind ik het vaker helemaal niet erg als goede vriendinnen of zo niet kunnen op die dag en later komen, kun je lekker op je gemak kweppen :). Knuff!

      Verwijderen
  3. hij lijkt op een driekoningen engeltje maar is wel heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja zou zo maar kunnen hè ;). Ik ben er ook heel blij mee en vind haar ook heel mooi. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...