zondag 26 augustus 2012

Dag 239 - Smiley Engel

Kijk eens wat een leuk smiley engel t-shirt ik gescoord heb op de rommelmarkt!
Niet dat ie mij past, maar daar zijn andere oplossingen voor...

Kijk maar eens bij Syl van De Zaanse Zolder ( http://zaansezolder.blogspot.nl ) die recykleert erop los.
En de bedoeling is om ter zijner tijd deze leuke smiley engel in een jurk of rok ofzo te gaan verwerken.
Maar voor nu concentreer ik me creatief gezien op de Elf Fantasy Fair die binnenkort in Arcen is.


Angelic Love from Susan

5 opmerkingen:

  1. Hihi er valt op de foto niet veel van het t-shirt te zien ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah die is gaaf zeg, die zou ik ook meegenomen hebben voor de print hoor ! Het kriebelt alweer om te gaan starten met recykleren maar eerst moet die vakantie-bende opgeruimd worden. Je kent 't wel wassen wassen nog meer wassen, strijken (bah), maar ja het is hier toch nat en koud brrrrrrrrrrrrt... ik wil zon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey vakantieganger gezellig dat je weer op bezoek komt :).
      Ja kan me voorstellen dat dat prioriteit heeft, was ze en strijk ze!
      Hier in het zuiden schijnt nu het zonnetje, hoop bij jullie ook. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...