zaterdag 5 januari 2013

DIY engeltjes

Ik realiseerde me net dat ik mijn engeltjes blogpost nog niet heb gedaan, dus surfte net op het wereldwijdeweb op 'pinterest angels crafts' en vond weer prachtige engeltjes die je kunt downloaden en printen en er zelf een engeltje kunt maken.

Ik vond ze op het blog 'pieces of heaven'.

Je kunt de gratis downloads vinden op het blog 'Allsorts', het blog van illustrator en designer Jenny B Harris.
Valentijn engeltje
'Kerst' engeltje

Het andere engeltje waar ik ook een afbeelding van deel, is de download niet gratis van als ik het goed begrijp (ik heb het maar even snel gelezen, dus kan me ook vergissen, ik ga nu zo lekker een film kijken samen met manlief en een grok maken want ik heb last van keelpijn).


Angelic Love from Susan die trouwens gisteren weer wat engeltjes heeft gemaakt à la kerst engeltjes (klik en klik ;)) en deze deelde op mijn ander blog '365 dagen creatief'.


Ps er zijn nog heel wat andere leuke dingen te vinden op de website, kijk eens rond!








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...