vrijdag 25 januari 2013

Engeltjes Give Away voor Korina's Bengeltje

Ik heb hier nog niet gedeeld wat Korina (Kiss the Cook) heeft ontvangen. De winnares van mijn Dankjewel Give Away op mijn 365 dagen creatief blog.
Ze was de enige die deze keuze had aangegeven, dus dat was heel makkelijk.
Ze gaf aan dat het voor haar dochter was, haar bengeltje ;).

Ik heb er nog twee wasknijper engeltjes bij gedaan van de Action en een DIY engeltje.
En voor Korina zelf die gek is van katten een leuke envelop en katten/poezen kaart ;).

Ik wens jullie allemaal een mooi weekend, sorry dat ik nog niet gereageerd heb op jullie reacties op mijn blogposts maar ik heb ze allemaal gelezen en ben er altijd heel blij mee.


Angelic Love from Susan



5 opmerkingen:

  1. Korina van harte gefeliess
    en Susan dat heb je enorm leuk gedaan

    Fijn weekend he
    Groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hester jij ook een heel fijn weekend gewenst! Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  2. 8.08 uur zaterdag morgen...al wakker sinds even voor zes...
    Ik ben in ieder geval bij met reageren en ga nu eens even kijken of ik een oplossing kan bedenken voor de recycle portemonnees.
    Ik had graag nog wat willen slapen, denk dat ik zo'n 6 uurtjes geslapen heb, veel te kort voor mijn doen. Maar ja dat krijg je als moeder, dochter was op stap, slaapt bij vriendlief thuis die er op dit moment niet is...maar met een vriendin dus en dan is het toch als moeder het eerste wat je doet als je wakker wordt je afvragen of ze goed zijn thuisgekomen die dames. Dus op whatsapp gekeken of ze nog online is geweest, niet dus, effe later kon ik nog steeds niet slapen en jawel hoor, dochterlief heeft gezien dat moeders online is geweest en laat even weten dat ze weer thuis zijn. Pff altijd een opluchting...maar slapen kwam er niet meer van, dus zit ik hier beneden dit bericht te typen nadat ik op jullie reacties gereageerd heb. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Susan dank je wel voor de leuk give away. Mijn dochter is er heel erg blij mee. Het engeltje hangt in haar kamer bij haar andere engeltjes. De envelop met poezenafbeelding was ook heel erg leuk. Dank je wel en een heel goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan hoor lieverd. En omdat ik wist dat het voor je dochter was, dacht ik dan doen we een poezenkaart en envelop voor jou erbij en misschien ook dat papieren engeltje, leek me wel jouw stijl...maar als die ook bij dochters staat is dat helemaal niet erg hoor hihihi. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...