donderdag 24 januari 2013

Sonny Angels

Kennen jullie de Sonny Angels al?

Ik heb ze wel al eens gezien op internet, maar in het echt nog niet.
Ik had er net bijna eentje besteld bij www.sonnyangels.nl maar heb me toch maar bedacht, €2,95 verzendkosten bovenop de €6,95 voor een surprise angel is me net wat teveel. Ook al is het een prachtig bedrag €9,90 in totaal, maar die kan ik beter even op zak houden...uhm minder rood staan ;).

Ik zag dat ze ze ook in een winkel in Maastricht verkopen, in Wijck, de wijk waar ik ben opgegroeid, dus een mooie reden om daar eens naar toe te gaan als ik er weer eens ben.
Ik ben al in geen tijden meer gaan shoppen in Maastricht...nou ja dat is een kleine leugen, want ik ben er nog geweest (een paar weken voor kerst) met mijn dochter voordat we naar de tandarts gingen. Maar heb toen alleen kadootjes gekocht voor mijn dochter.

Ze had eigenlijk nog €50 tegoed en die ik opzij had liggen, maar die hoefde ze niet en stelde voor dat ik daar dan haar kerstkado's van zou kopen. Lief hè?! Ik heb echt een top dochter :D <3.
Maar daar heb ik natuurlijk ook mijn aandeel in gehad als alleenstaande moeder ;).

Maar okay ik ben weer af aan het dwalen hihihi...de titel gaat niet over mijn zonnig engeltje, maar over sonny angels.

Dit staat op de website van www.sonnyangel.nl ;
Een Sonny Angel wordt ‘blind’ verkocht. Dat wil zeggen dat je niet weet welke Angel je krijgt. Sonny Angels zitten (per serie) in allemaal gelijke doosjes. Niemand kan dus zien welke Angel erin zit. Het idee is dat de Angel JOU uitkiest, het is een echte geluksbrenger.

Omdat het doosje niet door de brievenbus past bieden wij de mogelijkheid de verzendkosten te beperken. Wij maken het doosje open en verpakken de Angel als mooi cadeautje. Je krijgt dan dus nog steeds een willekeurige Angel toegestuurd die wij uit een grote doos halen. Ook wij kunnen die niet uitkiezen.

Wat het nog leuker maakt is dat er soms unieke exemplaren tussen zitten die je met de optie GeluksAngel kunt treffen.


Angelic Love from Susan

15 opmerkingen:

  1. zucht..ik kende ze niet.
    Wat leuk zeg.
    Herkenning alom..ik voed mijn zoon alleen op, en die staat ook zo sociaal in het leven, mijn laatste centen zijn voor hem.. Maar hij spaart dan nog weleens iets, en dan trakteert hij me op iets lekkers....Dat is Rijkdom..hij is mijn levende Engel.
    Dank je wel voor het delen van dit blog
    Knuf Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat mooi zeg je dat je dat zo mag delen met je zoon.
      Ja ze zijn cute hè, maar er is er eentje naar me onderweg :D.
      Een heel lief maar volgens mij ook een beetje ondeugend bengeltje heeft er eentje voor me besteld. Super toch?! Ik moest er toch echt effe een traantje voor wegpinken toen ik het las in mijn mail. En je kent haar ook nog eens in levende lijve :). Knuff!

      Verwijderen
  2. superleuk, ook het idee hierachter maar ook voor mij te duur.
    ach...binnenkort liggen ze weer bij de kringloop te wachten op ons :-) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja dat is waar zou zomaar kunnen hè?!
      Lees hierboven bij mijn reactie of anders binnenkort in een blogpost hihihi, er is al eentje voor me onderweg ;) :). Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  3. Ze zijn leuk!
    Vandaag bij z.eeman zag ik een goedkope kopie van kewpies, ken je die?
    Maar jij wil vast een echte sonny angel!? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooooh ik ga straks eens kijken bij de Zeeman, eens zien hoe die eruit zien!!!

      Verwijderen
    2. Oh wat leuk, heb het eens effe opgezocht en dat ziet er wel heel schattig uit!
      Volgende week maar eens effe kijken als het gedooid heeft en ik wellicht in de stad ben. Knuffies!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Ja lief zijn ze hè? Ik is heel benieuwd welke ik krijg. Daar heb je vast en zeker een handje in gehad ;) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  5. ooooow die zijn wel lief zeg ! Ik vind het ook niet goedkoop trouwens. Joh... zo een engel kom je vast wel eens ergens tegen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa straks in mijn brievenbus ;). Vertel het binnenkort wel :). Knuff!

      Verwijderen
  6. Oh ja die Sonny Angels zijn zo mooi! Maar idd... wel een beetje aan de prijzige kant zo met die verzendkosten... Wat lief van je dochter ook trouwens :) Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze zijn heel leuk, tenminste ik heb ze nog nooit in het echt gezien hihihi.
      Ja die dochter van me is echt superrr, nog een kleine twee weken en dan is ze jarig, 20 wordt ze dan. Mmm eens kijken of ik wat leuks kan verzinnen voor haar om te maken of haar mee te verrassen. Knuff!

      Verwijderen
  7. Oh die zien er wel schattig en leuk uit. En wat grappig dat zij jou kiezen ipv omgekeerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè ik ben heel benieuwd welke mij gekozen heeft. Moos heeft er eentje besteld voor mij als dank voor de hertjes stempel die ik voor haar ga maken. Zo liefff!
      Knuffies!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...