zaterdag 12 januari 2013

Alles is okay

Kijk toch eens wat voor vrolijke engeltjes me toelachen!
Ik sla net mijn dagelijkse engelen kalender om en zie een stelletje feestvierende engeltjes :).

Ik schreef vanmorgen op mijn andere blog dat ik vroeger wel eens zong 'It's a beautiful day, the sun is shining, it feels good no one is going to stop me now'.
Ik kom net uit het bos en zit op de bank uit te puffen met een sinaasappel en een engelenbeker vol met kristallen water.
En ik heb dit vanmorgen dan ook echt even gezongen toen ik het bos in liep. Ja wel op een stuk waar ik alleen was hihihi.

Wat ik ook vanmorgen hardop in het bos heb gezegd is een stel affirmaties. 'Everything is okay' - 'Ik heb alles wat ik nodig heb' - 'Alles wat ik nodig heb, is er al' - 'Everything is in perfect and Divine order' (okay de laatste heb ik niet gezegd, die valt me nu opeens weer in ;)).

Het is ondertussen kwart over drie, ik schreef dit om ongeveer kwart over twaalf toen ik net thuis was van mijn wandeling.

Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...