woensdag 3 oktober 2012

Dag 277 - Stadsengel van Maastricht

Kijk eens, ik kwam de Engel van Maastricht tegen op facebook, op de pagina van een oud klasgenoot van mij (lagere school).

Hij is fervent aanhanger van MVV, de Maastrichtse profvoetbal club. Us MVV'ke :).

En blijkbaar heeft hij op z'n arm een tekening cq tattoo (geen echte dus) laten zetten voor de wedstrijd, aanstaande vrijdag in de Jupilerleague tegen FC Emmen.

Ik heb zelf niks met voetbal en gelukkig manlief ook niet. Ik ben wel vroeger naar een paar wedstrijden geweest in mijn tienerjaren, maar dat kwam omdat ik toen een jongen van school leuk vond (Mavo) hihi, die dus ook fervent fan was van us MVV'ke.


Angelic Love from Susan

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Tsja wat je niet al doet voor je voetbalclub hè ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Haha, alles heeft een engel.

    En Susan, je steekt me aan met je engel- en postzegel liefdes!
    Het is zeer besmettelijk he!?
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Ingel vaan Mestreech is het stadswapen van de stad Maastricht; Bij besluit van de Hoge Raad van Adel is op 15 September 1819 aan de Gemeente Maastricht het volgend wapen verleend:

      Zijnde een rood schild, beladen met een vijfpuntige ster van zilver.

      Het schild van achteren vastgehouden door een engel en gedekt door een kroon van goud.

      Hihi jaaa het is zeer zeker een heel erge besmettelijke ziekte ;) en heet inspiratie :).
      Knuff!

      Verwijderen
  3. Oh, wel mooi vind ik!
    Die vlag van Maastricht vind ik mooi! Ken jij de M-town rebels?
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind haar ook wel wat hebben :) en ben natuurlijk trots op het wapen van Maastricht als rasechtse Maastrichtse.
      Nee de M-town rebels zegt me niks, heb er maar eens effe op gegoogled ;).
      Knuff!

      Verwijderen
  4. Ik was even bang dat je deze zelf gezet had....Dit gaat ietwat ver, maar gelukkig niet permanent. Zoon heeft 2 shirts van MVV (gekregen) en DUS is hij voor MVV. Tja, je moet een reden hebben... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nee ik draag geen geruite hemden :p hihi.
      En als ik een tattoo op mijn arm zou laten zetten zou het een heel kleurrijke moeten worden net zoals mijn andere ;) hihii.
      Hihi geweldig dat hij nu voor MVV is :). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...