vrijdag 5 oktober 2012

Dag 279 - Prachtige Elfen Creaties van Adriana Almanza

Kijk eens naar deze geweldige elfencreaties. Ik vind dit echt prachtige elfjes.
De Spaanse Adriana Almanza maakt deze tekeningen.
Haar blog; http://adrianaalmanza.blogspot.com
Haar website; www.dolldreams.ning.com


Ik vond haar via het blog van Melanie, ze deelde een tutorial op het round robin magazine blog ( http://robin-magazine.blogspot.nl/) én ze heeft een Give Away op haar blog;
http://melanie-mijnknutsels.blogspot.nl/2012/10/give-away.html naar aanleiding van de tutorial.


Angelic Love from Susan

8 opmerkingen:

  1. Oh mooi! Waar zag ik dit nu eerder? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig mooi hè, vind deze zo supermooiii en al die prachtige kleuren superrr! Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik hou van de grote ogen-ik vind ze er alleen iets te computerachtig uitzien. Handgeschilderd lijkt mij veel mooier. PS. lijstje met Star was te vroeg geplaatst per ongeluk. Aankomende week aan de beurt. Mooi weekend gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hihi ja ik dacht al zoiets dat je hem zelf weer verwijderd had.

      Mmm ik heb er geen verstand van, jij wel met tekenen enzo.
      Maar die kleuren doen het nog het meeste voor me :).
      Knuff!! En een hele fijne dag morgen!

      Verwijderen
  3. i ♥ it wat geweldig mooi, die gave grote ogen de vleugeltjes
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag ook hele ruige gothic look tekeningen :).
      Echt mooi! Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...