dinsdag 16 oktober 2012

Dag 290 - Engelen kaart

Kijk ik kreeg vandaag een engelenkaart van Tante Jannie ( http://tantejannie.blogspot.nl ).
Ze is zo blij met haar tas cq sleutelhanger gemaakt van knopen en bedels, maar vooral met de eifeltoren :), dat ze me een kaart stuurde en ik las net bij mijn andere blog dat de 'echte kaart' onderweg is...spannend...


Op haar blog vandaag deelde ze ook al een engel, van de winkel/site, De Witte Engel, waar je gratis patronen kunt downloaden.
http://www.dewitteengelpatronenservice.nl/


Angelic Love from Susan

4 opmerkingen:

  1. Mooie blog heb je Susanne! Ik ben ook dol op engelen!!
    Ik ga je volgen!
    Je vertelde dat ik een "code controle" op mijn blog heb, ik heb geprobeerd hem eraf te halen. Heb geen idee hoe ik dat moest doen, zou je willen controleren of het gelukt is? En zo nee weet je hoe het eraf kan? Want ik wist het idd niet en vind het altijd vervelend bij anderen als ie erop zit!!
    Dus bedankt voor de tip!!
    Liefs Maryska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je ook bij mij komt snuffelen/me volgen :). En ik heb net gecheckt en het was nog niet gelukt, maar heb een berichtje bij je achtergelaten hoe het te doen. Hoop dat het je lukt, och daar gaan we toch zekers van uit :D.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. Ik ken ze beide. Erg mooi! Fijn dat er veel mooie dingen bij je arriveren. Je verdiend het! Oja, ik moet je terug appen. Ga ik nu doen! Dikke knuffel MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zalig is dat hè die leuke post. Ik merk dat ik wel sneller leuke post naar blogsters stuur als naar family hihi. Maar vanmorgen bedacht ik me dat ik een kaart naar mijn tante ga sturen. Hoorde van mam dat ze nog maar een paar jaar te leven heeft en vroeger was ze mijn favoriete tante, ik denk dat ze een kaartje van mij wel kan apprecieren :). Dikke knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...