woensdag 10 oktober 2012

Dag 284 - Engelen post van Korina

Kijk eens wat ik van Korina (Kiss the Cook) kreeg!

Oh zo lief :), ze had ook een Give Away voor mij liet ze me al op Facebook weten.
En vandaag viel er een envelop in de brievenbus met allerlie leuke kaarten en ander leuks.

De kaart van Geertje van der Zijpp is prachtig!
Korina was met haar dochter op bezoek geweest in het atelier van Geertje en naar aanleiding daarvan een kleine give away, nou Korina dit noem ik geen kleine give away hoor ;).

De bookmarks zijn al meteen ingepikt hihi, heb je zelfs twee mensen happy gemaakt en kan ik nog meer mensen happy gaan maken door jouw kaartjes, thanks :). Alhoewel die hertjes kaart en meisje met lammetje kaart en natuurlijk de engelenkaart gezellig hier blijven hoor!

En die twee engelen stickers zijn ook zo cute :D.


Angelic Love from Susan

Ps ik deed gisteren een oproep voor engelen postzegels ;).

12 opmerkingen:

  1. Hoi Susan ik ben blij dat de give away geslaagd is. De engelenkaart is helemaal nieuw ontworpen door Geertje. Dikke kus van Korina en Simone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja zeker is je give away geslaagd, ik vind het zo lief van je, zo bijzonder ook.
      Via postcrossing elkaar leren kennen, omdat ik een reactie op een door jou gestuurde kaart aan een andere postcrosser gaf. Vervolgens stuur je me toch vrij regelmatig zo'n prachtige Engelenkaart van Geertje van der Zijpp. Echt super is dat! Maar ik heb dan eindelijk ook de kaarten gevonden die jij zo prachtig vind van Gaelle Boissonnard. Voorheen stuurde ik je poezen/kattenkaarten omdat ik zag dat je die leuk vind, maar inmiddels merk ik toch dat ik je blijer maak met een kaart van Gaelle en dat komt binnenkort helemaal goed ;). Dikke kmuffel van Susan en leuk om te horen dat dit een van haar nieuwste kaarten is.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja hè die kaarten van Geertje zijn echt prachtig hè?! Knuff!

      Verwijderen
  3. Hi. I want be swap and letter friend. I from İstanbul in Turkey. My name is Eda. I wait from you answer. Here: delikitap@windowslive.com.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Eda I would love to swap with people who follow my blog. Like I mentionned yesterday I am looking for angel stamps and would gladly return a stamp or angelcard or so. But I've seen that you gave this comment on a lot of blogs that I follow, so have the feeling that this is a spam. If not please reply again and contact me yourself. Geets from Susan

      Verwijderen
    2. Hey Susan,

      Ik lees dit nu.
      Deze persoon (?) heeft bij mij ook al gereageerd met dezelfde vraag, op mijn oudere posts??
      Afgezien van het slechte Engels kreeg ik er niet een warm gevoel bij. Benieuwd of je nog een reactie hierop hebt gekregen?
      Geertje vdZ is super, ik heb er ook meerdere kaarten van.

      Verwijderen
    3. Ik heb zelf niet gemaild naar dat adres. Ik heb mijn emailadres op de site staan en ook in de vorige post. En omdat ik dit zelfde berichtje ook op andere blogs zag, heb ik niet zoiets van yess ik ga wel effe swappen met een wildvreemde...

      Ja prachtige engelenkunst maakt die Geertje hè?! Knuff!

      Verwijderen
  4. Bij Geertje in het atelier op bezoek! Wat gaaf dat Korina daar was! Prachtige afbeelding weer van geertje. Ik ben nog altijd zo blij met mijn boek-met-geertje-kaart. Bij elke workshop ligt hij op tafel. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die lieve MiM, ja dat was nog wat voor ons hè ;). Oh een schilderij van haar zou ook zo gaaf zijn :). En een heleboel plaats in huis om zoiets dan ook op te hangen hè ;) hihi.

      Het was leuk om gisteren het boek weer te zien en leuk dat mijn kadootje o goed gebruikt wordt. Dikke knuff van mij, die snel verder gaat met reageren en zich klasr gaat maken.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...