maandag 1 oktober 2012

Dag 275 - Lovely Tough Cookies Engel Sleutelhanger

Ik kreeg gisteren een mail van Lovely Tough Cookie ( http://lovelytoughcookie.blogspot.nl ) met daarbij twee schattige afbeeldingen van haar engeltjes sleutelhanger die ze een aantal jaar geleden in een moeilijke periode van haar moeder had gekregen.

So cute <3 én natuurlijk wil ik die met heel veel liefde hier delen. Dankjewel voor je bijdrage. Geniet lekker van je prachtige schattige beschermengeltje! Dikke knuff!


Angelic Love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Aaah, hihi wat leuk, mijn lieve engeltje online.

    Dat ze nog maar veel anderen blij mag maken.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad dat nog velen anderen van haar aanblik mogen genieten! Knuff!

      Verwijderen
  2. Lieve Susan, jij bent ook een bijzonder mens. Waarom: omdat je altijd attent bent en trouw op mijn blog. Omdat je 2 hele lieve en grappige kaarten hebt gestuurd. Zo leuk die tattoo-man. En omdat je ZO positief en creatief bezig bent. Van MiM hoorde ik over je hersenbloeding-enkele jaren geleden. Dit wist ik niet-was dan ook geschokt. Knap dat je zo het leven weer op hebt gepakt-en daarom helemaal bedankt voor je lieve lieve aandacht-dikke zoen met hart&ziel van Sil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd van harte gedaan hoor! En ook van die kaartjes, die lotus kaart was dan een goede aanleiding voor de tattoo kaart hihi.
      En we gaan natuurlijk voor de winst hè en voor life bloggen met nog veel meer lieverds!
      Knuff!

      Verwijderen
  3. wat een speciaal engeltje zeg ♥
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief harig engeltje! Echt top! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...