zondag 30 september 2012

Dag 274 - Engelen Ansichtkaarten...dus niet :(

Ik kocht vandaag een ansichtkaartenset op een rommelmarkt/braderie in Duitsland. Fröhlige Weihnachten kaartenset van Tushita.

Leuk dacht ik zo'n retro look kaarten, 24 stuks, super toch?! Op de achterkant zag ik zoveel mooie engelen en andere prenten, geweldige vondst... Tot ik het gesealde pakketje open maakte en er allemaal kinder kaarten in bleken te zitten, okay ook wel mooi, maar niet wat ik in gedachten had!! Mmm grr...

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik deze wel veel sneller zal versturen aan andere Postcrossers, maar ik had toch wel heel graag die Engelen en retro kaarten gehad. Want op de achterkant heb ik echt een geweldig mooie Engelenkaart gezien (die met het kruis, Jugend Stil/Art Deco).

Ik heb een paar close up foto's gemaakt van de achterkant zodat jullie kunnen zien wat het had kunnen zijn,

Och wie weet koop ik nog wel eens zo'n set in de winkel ;).


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...