woensdag 19 september 2012

Dag 263 - Engelen afbeelding van Annemie

Van Annemie kreeg ik vandaag een mooie engelenafbeelding per mail en die wil ik hier toch ook met jullie delen. Dankjewel voor je bijdrage Annemie :).

Het is een hele mooie boodschap die op deze afbeelding staat.

Sommigen van jullie hebben me al wat beter leren kennen, ik ben iemand die heel openlijk is. Ook is een van mijn belangrijkste eigenschappen eerlijkheid en dan niet dat soort eerlijkheid dat je tegen iedereen maar even verteld wat je van hun vind, dat valt bij mij niet onder eerlijkheid.

Eerlijkheid vind ik meer een puur iets, een oprecht zijn, naar je eigen waarden en normen leven en die uitdragen op een integere manier.
Tsja toch best moeilijk uit te leggen, maar liegen is iets waar ik heel veel moeite mee heb en toen ik dat vroeger voor mijn werk moest doen, werd ik daar dan ook letterlijk en figuurlijk ziek van.
Ik heb ook een hekel aan leugenachtige mensen en heb door eigen ervaring geleerd dat als je een vriend of vriendin hebt die liegt naar anderen, dat je dan niet moet menen dat ze niet tegen jou liegen omdat ze zo'n goede vriendin van je zijn. Nee ook tegen jou liegen ze!
Dus mijd ik dit soort mensen in mijn leven en God zorgt ook wel dat dit soort mensen uit mijn leven verdwijnen en dat ik alleen omringd wordt door oprechte mensen.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...