donderdag 27 september 2012

Dag 271 - Pegasus het gevleugelde paard

Net genoten van de film 'Clash of the Titans' (2010) en natuurlijk wil ik even met jullie Pegasus delen.
Prachtig zo'n gevleugeld paard!

Als ik zo'n film zie verlang ik weer naar de Elf Fantasy Fair.
Bepaalde karakters uit zo'n fantasy films zie je daar ook. Medusa heb ik dit jaar gezien, maar ook vele andere karakters uit films. Voor mij is het gewoon een super festival en het duurt me eigenlijk veel te lang om te wachten tot april als het weer in Haarzuilens gehouden zal worden.

Ik heb wel gezien dat er Haunted Castle is in Lisse, dat op 27 oktober gehouden wordt, maar ik denk niet dat dit het benadert. Ik ben ook al eens naar de Magic Fair in kasteel Limbricht geweest, maar dat is een schril contrast tot zo'n groot evenement als de Elf Fantasy Fair.

Maar terug naar Pegasus, hier enkele afbeeldingen uit de film maar ook andere van dit prachtige gevleugelde paard. Een engel onder de paarden :).


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...