maandag 17 september 2012

Dag 261 - Engelen Tarot

Zo girls de Elf Fantasy Fair engelen heb ik nu wel weer gedeeld of in ieder geval diegenen waar ik een foto van gemaakt heb. Ik heb zelf zo'n 242 foto's genomen met mijn telefoon, manlief bleek er zo'n 1000 genomen te hebben. Maar daar heb ik nog niks van gezien ;).

Vandaag deel ik twee Angel Tarot kaarten met jullie van mijn nieuwste orakelset van Doreen Virtue in samenwerking met Radleigh Valentine.

Ik heb 6 kaarten getrokken, maar op twee ervan staan engelen.
Eentje van Aartsengel Jophiël en eentje van Aartsengel Jeremiël.

Ze zijn wel weer echt toepasselijk, kaart 'Ego' gaat erover dat ik me zorgen maak en dat ik ze moet loslaten en overgeven aan God en de engelen zodat ik weer een positieve kijk op de situatie krijg en kaart 'Renewal' gaat over de veranderingen die op dit moment plaatsvinden en dat het allemaal goed komt.

De andere vier kaarten hebben hier ook mee te maken. De engelen getallen hebben me al vaker aangegeven dat er veranderingen aankomen, afgelopen vrijdag was voor ons een flinke verandering, even flink slikken, maar ik ben ervan overtuigd dat er ons wat beters wacht en de kaarten vertellen me dat ook. Natuurlijk maak je je ook zorgen op zo'n moment van grote veranderingen, maar ik heb in mijn leven al vaker meegemaakt dat het uiteindelijk goed uitpakt.

Sorry girls dat ik niet in detail kan treden, het wereld wijde web leest toch mee en niet alles hoeft zomaar de wereld ingegooid te worden. Maar alles komt goed schatje(s), dat vaste vertrouwen heb ik in hierboven.

'I welcome Divinely inspired change as I stay centered in the eye of the hurricane as change occurs around and within me. All change is for my highest good and best interest and for everybody involved. I know that love is stable and always provides for me and my loved ones, no matter what outer situations appear to be'.
Is een zin die ik op zo'n momenten in mijn hoofd opdreun, door mijn hoofd laat gaan.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...