zondag 2 september 2012

Dag 246 - Engel op plastic zak

Gisteren was ik op de curiosamarkt (rommelmarkt) in het centrum van Heerlen en kreeg ik een van mijn aankopen in deze plastic zak.
Bij het opruimen vandaag zag ik opeens dat er een engel op een van de plastic zakken stond.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met enkele plastic zakken tot één maken/strijken om ermee te gaan naaien. In mijn blogpost van vandaag op mijn andere blog '365 dagen creatief' vertel ik er meer over.

Ter zijner tijd ga ik zeer zeker ook eens met deze plastic zak aan de slag, maar eerst nog meer oefenen ;).


Angelic Love from Susan

4 opmerkingen:

  1. Ha ! Dat moet zo zijn denk ik dat jij dat in je handen krijgt.
    Ben wel benieuwd wat je van die plastic tasjes gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het zou zonde zijn als het engelen-zakje verpest zou worden. Aan de andere kant... ik weet niet of het een leuke winkel is waar hij vandaan komt.. Zou goede reden zijn om er nog eens terug te gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlen? Dat lijkt toch echt wat weg te hebben van de maastrichtse Ingel... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey girls thanks voor jullie reacties. Ik heb nog niet echt plannen wat te maken van deze zak maar als...show ik natuurlijk hier het resultaat!
    @Tante Jannie en ook @MiM dit is een plastic zak van een chocolaterie in Heerlen.
    In Maastricht heb je Brüdsje Stols dus wellicht dezelfde engel voor de 'Stols' chocolaterieën. Ennuh zeer zeker lekker om daar wat te gaan kopen, máár beter van niet...ik weeg al teveel ;) hihi.
    Warme groetjes en knuffels !!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...