maandag 3 september 2012

Dag 247 - Een blik op mijn nachtkastje

Vandaag deel ik met jullie een stukje slaapkamer.
De engeltjes die op mijn nachtkastje staan ;).

Bijna allemaal edelstenen engeltjes, de kleintjes zijn van amethist - bergkristal - rozenkwarts.
Dan heb ik nog rechts daarvan twee fluorieten engeltjes staan, een groene fluoriet en een meerkleurige fluoriet.
Links het sodalieten engeltje (donkerblauw) uit Praag en daarnaast een turkooise howliet engeltje.

Verder zie je een groter formaat bergkristallen engeltje met daarvoor het koperen engeltje met ernaast hetzelfde maar dan zelfgemaakte kyaniet engeltje.

Daarnaast een rookkwarts engel die ook al als mal heeft gediend om er zelf een orgonite engel van te maken die ook op mijn nachtkastje staat.
Ook heb ik er nog mijn houten engeltje staan die me heel dierbaar is.

Achteraan zie je de grote engel die heb ik volgens mij ook al eens gedeeld, van witte calciet. Ernaast de vredes engel die ik ook al eens te zien was op dit blog.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...