zaterdag 8 september 2012

Dag 252 - Engelen kaartjes

Vandaag show ik weer drie engelen kaartjes die ik op mijn nachtkastje heb staan/liggen.

Het kleine 'keep sake' kaartje (creditcard formaat) met Amerikaanse munt mét engel heb ik jaren geleden op het vliegveld van Miami gekocht.
Ik heb er nog eentje, die zit al jaren in mijn beurs, die show ik wel een andere keer.

Het kleine paarse kaartje (creditcard formaat) komt uit de Happinez en ligt echt in zicht op mijn nachtkastje zodat ik de boodschap niet vergeet.

De lange smalle kaart is ook uit Miami, maar dan uit een gewone winkel. Die siert ook alweer jaren mijn nachtkastje.

Tegenwoordig zeg ik regelmatig 'I'm surrounded by dozens of Angels', in het Nederlands kun je zeggen 'Ik ben omringd door talloze Engelen'.
De engelen staan er klaar voor om je te helpen, je hoeft ze alleen maar om hulp te vragen en aan te roepen.
Denk niet dat je ze van andere belangrijke taken weghaald als je ze om hulp vraagt. Ze zijn er voor je! Vraag om hulp!


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...