woensdag 26 september 2012

Dag 270 - Weer hele mooie toepasselijke kaarten

Vanmorgen vroeg toen ik wakker lag (werd om 5.44uur wakker) trok ik deze 3 prachtige kaarten op mijn Doreen Virtue app 'Daily Guidance from your Angels'.

Ik heb nu even foto's gemaakt van dezelfde kaarten van mijn Nederlandstalig orakelset. Zijn het geen prachtige afbeeldingen?! (Én boodschappen ;))

Ik deed de verleden - heden - toekomst legging.
Als verleden kaart trok ik 'richt je op dienstbaarheid'
Als heden kaart trok ik 'reinigen en ontgiften' en
Als toekomst kaart trok ik 'wet van aantrekking'.

Ik heb gisteren op mijn andere blog mijn verhaal gedaan over wat me 7 jaar geleden is overkomen en weet dat dingen in mijn leven gebeuren om een reden.

Ik weet dat ik een lichtwerker ben (en velen van jullie ook!) en ik laat me dan ook leiden door de Engelen, volg mijn gevoel, mijn ingevingen (allemaal fluisteringen van de Engelen). Ik ben zo blij dat ik ben gaan bloggen, zo dankbaar dat jullie in mijn leven zijn gekomen en dat we dit gevoel samen mogen delen. Ik richt me er geheel en al op om in deze stroom van geven en nemen te blijven.

De heden kaart heeft er heel veel mee te maken over wat ik gisteren gedeeld heb. Ook daarin word ik geleid door de engelen om me te ontdoen van stress (mijn verhaal delen heeft al een helende werking op me) en mag ik al mijn zorgen achter me laten.

Ook de toekomst kaart heeft veel met mijn energieniveau te maken en ook met wat er nu speelt in ons leven. Alles komt goed schatje!! Gewoon positief blijven :).


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...