zaterdag 29 september 2012

Dag 273 - Aartsengel Rafaël

Vandaag deel ik aartsengel Rafaël met jullie. De engel van Heling.
Op 29 september 2008 heb ik mijn master reiki inwijding mogen ontvangen.

Nu zie ik zelf een reiki inwijding als een volgende stap in je ontwikkelingsproces en ik was klaar voor de volgende stap in mijn bewustwordingsproces.

Aartsengel Michaël is trouwens degene geweest die me er toe geleid heeft. Ik kreeg steeds meer en meer aanwijzingen en toen ik dan eindelijk mijn afspraak maakte voor mijn master inwijding, bleek het ook nog op de dag te zijn dat de aartsengelen hun feestdag hebben.

Volgens de huidige katholieke heiligenkalender is 29 september de feestdag van de aartsengelen Michaël, Gabriël en Rafaël. Bron: Wikepedia

De orakelkaart van Rafaël heb ik de afgelopen dagen weer een aantal keer getrokken.

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...