woensdag 12 september 2012

Dag 256 - Engelen Ikonen kaarten

Vandaag kreeg ik weer leuke post, uit de Ukraïne. Wow de postcrossing kaarten, ja het zijn er twee zaten in een envelop met een briefje erbij én een heel aantal prachtige postzegels. Kijken jullie even mee?
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik de verzender ga verblijden met een kaartje terug in een zelfgemaakte envelop, eens kijken in zijn profiel wat hij leuk vind.
Mijn voorkeur voor Engelen, Maria én Boeddha's komen hierin allemaal tesamen. Lief toch?!
Twee prachtige kaarten van Ikonen mét Engelen :D én de rest ;).

Lieverds ik heb al jullie lieve en leuke reacties gelezen, maar niet veel tijd om te antwoorden. Vooral de komende dagen zal ik er nog weiniger tijd voor hebben. Maar dat snappen jullie wel. Voor dit blog probeer ik deze keer wat meer foto's te maken van Engelen die op mijn pad komen op de Elf Fantasy Fair waar we aanstaande zaterdag naar toe gaan.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...