woensdag 5 september 2012

Dag 249 - Angel Therapy én Aartsengel Gabriël

Ik heb net weer eens een aantal kaarten getrokken van mijn Engelstalig orakelset van Doreen Virtue; Angel Therapy oracle cards. Dit set is ook in het Nederlands verkrijgbaar; Engelen Therapie orakel kaarten.


Eentje viel er al meteen uit en twee anderen bleven plakken in mijn handen.
Vroeger spreidde ik altijd de kaarten op de tafel uit met mijn ogen dicht en nam dan de kaarten die me aanspraken.
Tegenwoordig schud ik de kaarten en op een gegeven moment, ook meestal nadat ik ze een aantal keer geschud heb en er dan mijn intenties, mijn energie ermee verbonden heb begin ik opnieuw te schudden en dan blijven er vanzelf kaarten 'plakken' in mijn handen.


Vandaag dus twee kaarten met een boodschap van Aartsengel Gabriël, 'books' en 'troat chakra'.
Gabriël staat ook wel bekend als de messenger angel en eigenlijk past ze heel goed bij mij. Omdat ik me geroepen voel om de boodschappen van de Engelen door te geven.
Dat is gewoon zo'n oergevoel en niet zozeer persoonlijke boodschappen, maar vaker tips en handvaten hoe je je bijvoorbeeld kunt beschermen (door licht om je heen te zetten), hoe je je kunt ontladen van negatieve energie (koorden doorsnijden) en gewoon ook door mezelf te zijn en op die manier mijn boodschap hier door te geven.


Ik heb ook even mij boek 'Aartsengelen en Verlichte Meesters' van Doreen Virtue erbij genomen. Een boek dat ik eigenlijk niet zo veel gebruik, maar ik wilde wat meer over haar lezen. Daarna ben ik op internet gaan zoeken en heb iets voor jullie gekopieerd dat overeenkomt met wat in mijn boek staat. Het is van de website van Annelies Hoornik, zij heeft zelf ook een aantal prachtige engelenboeken op haar naam staan, die ik ook bezit. En zij heeft bij Doreen Virtue een heel aantal cursussen gevolgd en is Angel Therapy Practioner.


De naam van Aartsengel Gabriël betekent, God is mijn kracht. Het duidt op de Goddelijke energie die door haar heen stroomt en waar wij ook mee gevuld zijn. Wanneer je Aartsengel Gabriël om hulp vraagt zal ze je dan ook direct in verbinding brengen met die krachtige energie, waardoor je vrij van angsten volledig in je kracht kan staan. Aartsengel Gabriël verzekerd je dat je veilig en beschermd bent, hierdoor kan je ook op een rustige en liefdevolle manier de leiding op je nemen wanneer dat nodig is.

Aartsengel Gabriël staat ook bekend als de engel die schrijvers en artiesten helpt bij hun creatieve uitingen. Wat niet iedereen weet is dat je ook om hulp kan vragen wanneer bijvoorbeeld iets waar je al een tijd mee bezig bent vast lijkt te lopen en je wel wat nieuwe energie en een creative oplossing kan gebruiken.

Bron; http://www.angelo.nu/nieuwsbrief-engelen-0809


De afbeelding die ik vandaag met jullie deel is van de tweede kaart die ik getrokken heb 'Fairies'.
Zo'n prachtige kleurrijke kaart waarop je zoveel kunt ontdekken. Superr!


Als je zelf moeite hebt met je hooggevoeligheid, met het oppikken van energieën van anderen of veel lichamelijke onbekende klachten heb zou ik je absoluut aanraden om dit engelen orakelset van Doreen Virtue te kopen.
En als je net als ik heel veel met Engels heb, zou ik je aanraden om de Engelstalige set te kopen. Het doosje is handzamer, de kaarten hebben allemaal een gouden gloed aan de zijkant (goud is een hele goede kleur om jezelf mee te omhullen...ik heb niks met gouden sieraden of de goudkleur op zich, maar de Engelstalige sets zijn een absolute aanrader) en voelen op een of andere manier krachtiger aan.
Ook de aanroepingen, de hulp die je aan de engelen via deze kaarten kunt vragen, vind ik fijner om in het Engels te doen.

Een Doreen Virtue set kost in de winkel of online €19,95.
De Engelstalige sets kosten bij Bol.com rondom de €15.
Ik koop de mijne altijd in Engeland, nou ja via de engelstalige site amazon.co.uk
Op dit moment staat de pond wel weer stukken hoger als voorheen, maar is toch stukken voordeliger (vanaf £25 hoef je geen verzendkosten te betalen en heb je drie sets).


Als je nog vragen of hulp nodig hebt, vraag de engelen om je te leiden, volg je gevoel, maar je mag me natuurlijk ook altijd mailen op 365dagencreatief@gmail.com


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...