maandag 22 oktober 2012

Dag 296 - Engelen afbeeldingen en leuke Give Away

Mijn man stuurt me ook wel eens per whatsapp berichtje engelenafbeeldingen toe. Dus kan ik natuurlijk niet achterblijven om die ook eens hier te delen ;).
Gisteren stuurde hij me weer een paar. Ze zijn wel van een ander kaliber :).

Ik had het er onlangs nog met blogvriendin MiM over dat mijn man het helemaal niet erg vind dat er overal engelen staan en dat hij me zelfs al een groot engelenbeeld heeft gekocht en die prachtige Tiffany engel die rechts het blog siert.
Natuurlijk wil ik zelf niet het hele huis vol hebben staan met engelenbeelden, het huis staat al vol met onze verzamelingen...nou ja zeg maar 25% met zijn Mini Cooper miniaturen en 75% met mijn verzamelingen ;) hihihi.

Trouwens er loopt een gave Give Away voor ons Engelen liefhebbers bij Knoopjes;
http://knoopjes.blogspot.nl/2012/10/monday-giveaway-marathon_22.html


Angelic Love from Susan

6 opmerkingen:

  1. wat een enorme mooie engelen plaatjes en wat fijn dat je man er ook aan meewerkt om iets te kopen waar jij zo van houdt ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè?! En ook heel lief van hem.
      Hij is niet van de verjaardags kado's afdeling of andere feesten, maar als hij iets ziet waarvan hij weet dat hij me blij kan maken dan koopt hij dat voor me, als het kan ;). Ik heb er even aan moeten wennen om geen verjaardagskado's te krijgen en niks voor kerst met kerst zelf, maar ben wel blij met mijn man die weet wat ik mooi vind en weet wat ik wil ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Wauw, ik vind het derde plaatje (die in zwart-wit) echt prachtig! Wel fijn dat jouw manlief zich goed kan schikken in je engelen-verzameling. Ik moet vriendlief nog even zo ver krijgen dat hij mijn frutsels ook gaat waarderen... ;-P Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die is ook heel mooi en ook mijn favoriet :).
      En ja dat is boffen hè, toen ik een jaar of twee geleden een prachtig groot Mariabeeld wilde kopen, had hij wel zoiets 'je gaat toch niet ook nog Maria beelden verzamelen??!!'...uhm schat die verzamel ik al jaren :p hihihi whahaha. En die staan ook nog eens bij ons op de slaapkamer ;).
      Knuff! Ennuh succes met vriendlief!

      Verwijderen
  3. Wat leuk, die give away van knoopjes... even op visite! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè, ik moest natuurlijk meteen aan jou denken ;).
      Jammergenoeg heeft geen van ons beiden de prachtige engel gewonnen bij Koolmade, maar wie weet heb je al een Swap deal gemaakt :D.
      Ik ben benieuwd! Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...