zondag 10 februari 2013

De kracht van Engelen

Ik ben weer begonnen in mijn boek van Doreen Virtue, de kracht van Engelen.
Ik heb het al eens gelezen toen het pas uit was en ben er van de week weer aan begonnen, meer omdat ik hoopte dat ik dan beter kon slapen.

Binnenkort zal ik er eens iets over vertellen, maar wat me wel weer meteen is bijgebleven is de kracht, de weldaad van licht. Dat licht ons goed doet, zonlicht, maar ook diverse kleuren licht als heling.

Ik ben er nog niet ver in, ik lees eerlijk gezegd niet zo heel veel. Kom er niet aan toe, maar het is een mooi boek. Wie weet kun je het eens in de bibliotheek lenen.


Angelic Love from Susan

4 opmerkingen:

  1. bedankt voor de tip.
    heb hier nog 26 boeken die ik nog MOET lezen.
    heb mezelf dan ook een boeken koop verbod opgelegd hihihi

    xxxxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja ik heb een boekenkast vol met boeken die ik nog moet lezen, veelal naslagwerken. Maar Doreen's boeken heb ik allemaal gelezen ;). Oops behalve de Engelse versie, daar lees ik af en toen in...

      Ik had in mijn oude huis, mijn boeken op kleur staan (nu ook nog wel, maar niet meer zo strikt) en iemand vroeg me...heb je die al gelezen (wijzend naar een boek) en die en die...en ikke 'uhm voordat je me dat gaat vragen over nog meer boeken, meer als de helft heb ik niet gelezen'....hihihi

      Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik zal hem op mijn lijstje zetten, voor als ik weer naar de bieb ga!!! Bedankt voor de tip!
    Liefs Maryska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, heling met engelen is ook absoluut een aanrader!
      Warme groetjess!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...