donderdag 14 februari 2013

Happy Valentine's Day en zorg goed voor jezelf!

Lieverds deze tekst op mijn dagelijkse engelen kalender van Doreen Virtue ga ik even niet vertalen, die veiligheid en onderdak die kun je dus in jezelf vinden.
Ik vertrouw zeer zeker op God en de engelen, maar zeer zeker ook op mijn hogere zelf, mijn intuïtie (net zo goed natuurlijk boodschappen ingefluisterd door hierboven ;)).

Zoek het niet buiten jezelf, verwacht niet teveel van anderen, maar vind het binnenin jezelf.
Geef jezelf die liefde, behandel jezelf goed, wees liefdevol voor jezelf, koop jezelf eens een kadootje, maak jezelf iets moois en wees niet altijd bezig met anderen te verwennen, maar zeer zeker ook jezelf.

Jij bent de enige die goed voor jezelf kan zorgen, jij weet wat je nodig hebt, wat je lichaam nodig heeft. Luister daar naar!

De tekst: Remember to bring a sense of sacred into your romantic love relationship and to seek for safety and shelter together in the only place that it can be found: in God within.


Als je nu vandaag geen valentijnspost krijgt of er zelfs geen 'valentijn' in je leven is. Wees dan lief voor jezelf!

Als je nu toch behoefte aan post hebt, doe dan mee aan het postuitwisselingsproject van Micki van Dream Make Share.
Het werkt ongeveer hetzelfde als Postcrossing, je stuurt leuke post (een kaartje, een zelfgemaakt iets...) naar een adres dat je krijgt van Micki (je moet haar natuurlijk wel eerst mailen, aanmelden als volger is niet genoeg) met een code. Als je post binnen is, krijg jij van iemand anders weer iets leuks.
Lees er HIER meer over.

Lieverds een fijne dag vandaag, Happy Valentines Day!
En Annemie bedankt voor je lieve engeltje dat je me per mail stuurde (hierbij toegevoegd ;)).


Angelic Love from Susan







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...