donderdag 28 februari 2013

Gisteren maakte ik...

wel 20 engeltjes...

Ik heb een heleboel free boomerang cards waar ik niks mee doe omdat ze niet leuk genoeg zijn om op te sturen.
Maar ze zijn wel bruikbaar om er engeltjes van te maken, dus ben ik gisteren creatief geweest met engeltjes.
Ik maakte er wel twintig!

En nog een heel aantal vleugeltjes en ook nog engeltjes zonder vleugeltjes waar ik nog leuke bijpassende vleugeltjes voor moet gaan vinden.

Zo kan ik weer een aantal lieverds happy gaan maken met een engeltje. Twee ervan zijn al uitgevlogen :).


Angelic Love from Susan





13 opmerkingen:

  1. Yess jippie mijn blogger app werkt weer naar behoren :D. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en elke keer als ik ergens een engeltje tegenkom in de winkel moet ik aan jouw blog denken.lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi wat leuk. Ja zo denken we allemaal aan elkaar hè? Ik heb dat met jou dan weer met iets van rood met witte stippen :). Ik ben er zelf ook gek op en kreeg pas van Joke een zakdoekhoesje en hartje van rood met witte stippen stof, helemaal happy mee! Knuff!

      Verwijderen
  3. zo jij hebt hard gewerkt mooi zijn ze ( wederom ☺)

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja dat was wel een flinke klus waar ik een paar uurtjes mee zoet ben geweest ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Jee zeer creatief van je, love it ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd binnenkort komt er ook eentje naar jou toegevlogen ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Ze blijven leuk, die engeltjes! Leuke kringloop vondsten op je andere blog! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd. Ja ze zijn so cute hè?! Ze zijn ook heel leuk om te maken :). Knuff!

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Hihihi hebbe hem binnen? Ja vond die wel toepasselijk ;). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...