zaterdag 16 februari 2013

DIY Engeltjes van Papier

De laatste weken heb ik weer enkele DIY engelen gemaakt à la Jurianne Matter.

Ik stuurde ze mee met de gewonnen Give Away's van mijn andere blog 365 dagen creatief of met andere leuke post.

Ondertussen heb ik ook al een heel aantal kerstkaarten gekregen van vrienden en buren om aan het eind van het jaar kerst engeltjes te kunnen maken.

Ik vind het leuk om te doen, om ze te maken van mooi papier met een patroon of van een prent uit een kinderboek.
Vandaag zag ik dat ik bij het blog '3 is a party' de Give Away gewonnen heb en daar zitten ook heel wat leuke papiertjes bij die ik hiervoor kan gebruiken. Ik verheug me er al op.

Lieverds heb een fijn weekend, het probleem van gisteren (nou ja datgene dat al een aantal weken speelt) is nog niet opgelost, maar ik probeer vertrouwen te hebben dat alles goed komt.


Angelic Love from Susan




9 opmerkingen:

  1. love the angels.
    keep the faith..... ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop voor je dat na het weekend wat onzekerheid wordt weggenoemen, wens je sterkte en kracht,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, en toch een fijn weekend
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve schat, ik heb jij ook gemist! Nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie, dus dan kom ik ook aan de brief voor jou toe. Ik ben dol op deze engeltjes! De mijne, helemaal boven staat er ook bij. Nu staat hij in de huiskamer op het plakje voor de spiegel (waar jij met de rug naar toe zat, toen je hier was) Naast een rode geurkaars. Dikke knuf, MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel lieverds voor jullie reacties. Ja hopelijk komt er snel duidelijkheid Marloes.
    Oh yess weer een blogreactie van blogdin van het eerste uur, ja dat plankje kan ik me nog herinneren. Viel daar niet een engeltje vanaf toen Mika en vriendje met een ballon aan het stoeien waren? Gelukkig kan dit engeltje wel tegen een stootje, een kleintje dan ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig zijn je engeltjes...feliessss met je gewonnen give away

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, die engeltjes. Ik zie dat er heel wat bloggers zijn die hier over schrijven, Ik ga me er graag in verdiepen. We hebben immers allemaal een engel die over ons waakt!
    Hartelijke groet, ik ga je volgen en als je tijd hebt.....mijn blog gaat over Frankrijk en alles wat ik daar beleef. Overigens: Franse engelen bestaan ook. In de vorm van ontzettend lieve buren bijvoorbeeld. Groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk zijn die om zelf te maken. Maar de echte Jurianne Matter engelen zijn ook heel bijzonder mooi. Dankzij mijn lieve engelen blogvriendin MiM heb ik er twee in mijn bezit én van Sil (met Hart en Ziel van Sil) kreeg ik met een swap ook weer hele andere die ook bijzonder mooi zijn.
      Warme groetjes van Susan en ja aardse engelen daar zijn we ook heel blij mee hè

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...