maandag 18 februari 2013

Gehaakt Engeltje

Kijk eens wat een lieve verrassing ik vandaag in mijn brievenbus...nou ja op de deurmat ;)...vond!

Ik kreeg een leuk kaartje van Jolanda (JoJo Creahaken) en met een prachtig gehaakt engeltje erbij.
Ja hoor Jolanda ik vind haar prachtig! Echt helemaal superrr.

Ik kreeg pas zo'n zelfde van Vera voor haar PIF en die hangt al in de lente/zomer dromenvanger, maar voor deze mooie ga ik natuurlijk ook een mooi plekje zoeken :).


Angelic Love from Susan



11 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Oh ja en je hart hangt al in de engelentak in de huiskamer, samen met het hartje van Joke van het Dream Make Share project ;).
      Groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  2. owww wat mega lief weer zeg.......een engel voor een engel

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze! Ik heb vandaag ook weer eens een engel geplaatst. Werd weer eens tijd, vind je niet? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dan ga ik eens snel kijken lieverd!
      Ja en ik vind ze zelf ook bijzonder leuk. Had je al gezien dat jouw gehaakt engeltje ook in mijn dromenvanger hangt? Te zien in een blogpost o

      Verwijderen
    2. Grrr ik kreeg niks meer getypt...te zien in een blogpost op mijn andere blog;) wilde ik typen...Knuff!

      Verwijderen
  4. Ja ik zeg net als me zus an angel for an angel..wat super lief en mooi zeg!!
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een dotje,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch een aardige mensen. Degene die dit voor je maakte heeft dus bij elke steek aan jou gedacht. Super lief.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...