dinsdag 5 februari 2013

Geertje van der Zijpp ansichtkaart (dansengel) en meer leuks van Vera

Vandaag kreeg ik geweldige engelenpost van Vera met daarbij een prachtige Geertje van der Zijpp kaart, Dans engel.
Ik heb haar nog niet en ben er heel happy mee.

Natuurlijk ben ik ook blij met de twee andere kaarten en het gehaakte engeltje. Het is een boekenlegger, maar denkelijk komt ze in mijn dromenvanger terecht.
Ook kreeg ik een prachtig gehaakt hartje en niet te vergeten een geluks engel poppetje ;).
Oops nu vergeet ik bijna de leuke stempel die Vera ook voor me maakte.

Ik deed mee aan haar Pay It Forward, waarover je meer kan lezen op mijn andere blog 365 dagen creatief. Wil je meedoen, reageer daar dan even.


Angelic Love from Susan









10 opmerkingen:

  1. Oops ik zie dat deze foto's niet zijn aangepast. Op mijn telefoon waar ik ze mee gemaakt heb zijn ze wel al op maat gesneden, maar de iCloud stuurt ze ook naar mijn iPad en hier heb ik net snel het berichtje getypt. Ik ga lekker naar bed, heb veel te weinig geslapen vannacht. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De roze achtergrond is trouwens mijn hoes van mijn iPad :).

      Verwijderen
  2. mooie kleur dat rose ha ha...mooie spullen zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja ben helemaal happy met mijn iPad en roze hoes. Was een goede beslissing om mijn goud te verkopen uit mijn eerste huwelijk ;).
      Ja hele leuke spulletjes! Knuff!

      Verwijderen
  3. Oef mooie kaart zeg, trouwens vind de andere spullen ook enorm mooi..die boekenlegger!! WOW

    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die kaarten van Geertje van der Zijpp zijn prachtig hè?!
      Maar die repro vind ik ook super en de Flow kaart ook én én én...hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat leuk om zo mijn eigen knutseltjes weer terug te zien!!! Heerlijk om te lezen dat je er zo blij mee bent, daar geniet ik op mijn beurt weer van. Speciaal voor jou helemaal in Engelen stijl! Geniet ervan!!!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ben er zekers happy mee Vera, heel lief van je! Dikke knuffel!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...