vrijdag 1 maart 2013

Vandaag zag ik dit...en kreeg ik een engeltje

Vandaag was ik even in de stad en zag ik deze twee leuke elfjes op de zijkant van een huis (winkel...ik ben er nog nooit binnen geweest ;)) en wilde ik toch even met jullie delen.


Ook kreeg ik vandaag een prachtig engeltje per post. Gemaakt door Moos :D.
Ze is prachtig, zo bijzonder zo'n gehaakt engeltje. Ik is er helemaal heppie mee...in Nederlands...ik ben er heel blij mee (voor diegenen die mijn blog door de vertaalcomputer gooien). Dankjewel lieverd voor deze prachtige verrassing! Dikke knuffel!

Moos heeft ook nog een leuk geef-a-wegje, ga maar eens snuffelen en ga haar vooral volgen als je dat nog niet deed en wees voorbereid op geweldig leuke verhalen!


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...