vrijdag 1 maart 2013

Vandaag zag ik dit...en kreeg ik een engeltje

Vandaag was ik even in de stad en zag ik deze twee leuke elfjes op de zijkant van een huis (winkel...ik ben er nog nooit binnen geweest ;)) en wilde ik toch even met jullie delen.


Ook kreeg ik vandaag een prachtig engeltje per post. Gemaakt door Moos :D.
Ze is prachtig, zo bijzonder zo'n gehaakt engeltje. Ik is er helemaal heppie mee...in Nederlands...ik ben er heel blij mee (voor diegenen die mijn blog door de vertaalcomputer gooien). Dankjewel lieverd voor deze prachtige verrassing! Dikke knuffel!

Moos heeft ook nog een leuk geef-a-wegje, ga maar eens snuffelen en ga haar vooral volgen als je dat nog niet deed en wees voorbereid op geweldig leuke verhalen!


Angelic Love from Susan



12 opmerkingen:

  1. wowwwwwwwwwwwwwwwwwww prachtige moosie engel.....op de goed plaats

    lieve post enne wat apart op de woning ha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jou is waar ze thuis hoort moppie x x x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi zo lief van je. Ik is er happy mee zoals ik al schreef hihi en heb al een mooi plekje voor haar onderaan de dromenvanger gevonden :D. Love your style! Knusss!

      Verwijderen
  3. Wat een mooi engeltje zeg. Maar die voelt zich vast meteen helemaal thuis bij jou want ze heeft een goede pleke gekozen om gaan te wonene. liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige engelen langs het raam! Bijzonder! Het is niet toevallig jouw huis? De gehaakte moos-engel is ook prachtig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha nee lieverd het is niet ons huis. Ik vind ze wel mooi hoor, maar zou ze zelf niet uitkiezen voor op ons huis hihihi.
      Ja Moos haar engeltje is prachtig hè, weer een hele andere stijl. Knuff!

      Verwijderen
  5. Wat tof zeg die engeltjes op dat huis. Soms kun je ineens verrast worden door zoiets he? Bij ons in de stad is ook een pand met op de zijkant een prachtige tekening. Moest er eerst wel 100x voorbij lopen voordat ik het door had haha. Leuk gehaakt engeltje ook! Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja soms zie je zoiets pas na tig keren hè. Af en toe kijk ik wel eens naar boven als ik door een winkelstraat loop en dan zie je pas dat het soms ook hele bijzondere panden zijn.
      Nu zullen deze elfjes/engeltjes er niet zo lang op zitten neem ik aan, wellicht alleen maar voor het seizoen ;).
      Ja die Moos heeft weer haar heel eigen stijl, zo herkenbaar! Ik heb nu een echte Moos Moosies!!!
      Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...