zondag 10 maart 2013

Sulamith Wülfing - Hemels Licht kaarten

Sulamith Wülfing - Hemels Licht, wijsheden van de Engelen kaarten heb ik ook als orakelkaarten liefhebber in mijn bezit.

Ik gebruik ze eerlijk gezegd niet vaak, maar omdat ik gisteren die prachtige ansichtkaarten van Sulamith Wülfing deelde en die enthousiast werden ontvangen dacht ik 'laat ik eens een kaartje trekken en hier delen'.

Ik trok de kaart met de boodschap 'Als je liefhebt, zeg dan niet "God is in mijn hart", maar zeg liever "Ik ben in Gods hart".
De engel op de kaart lijkt wel drie paar vleugels te hebben.

Verder staat in het bijbehorende boekje geschreven;
Affirmatie: "Ik hef mijn ogen omhoog, daarvandaan zal mij hulp ten deel vallen".

Verklaring: Als de ziel een diepe dialoog aangaat met God, zal zij merken hoe ze onmerkbaar door HEM in ZIJN licht wordt opgeheven.
Als ze dan geheel en al van liefde wordt vervuld, dan is het juister te zeggen dat de ziel in Gods hart leeft, dan te zeggen dat God leeft in het hart van de ziel.


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...