vrijdag 15 maart 2013

Vrolijk Elfje

Vandaag deel ik met jullie dit vrolijke elfje. Elfjes zijn de engelen van de natuur ;).

Het is afkomstig van het kaartenboekje 'Princess to Princess' illustrations by Liz Murphy.

Er zitten kaarten in om te versturen (ik stuurde MiM eens een elfen kaartje) maar als je alle kaarten eruit scheurt/haalt dan hou je een klein boekje over, dat heb ik nu ook gesloopt ;).
Met de bedoeling om er ook nog iets leuks mee te doen of te gebruiken in een collage of zo.
Het zijn verder allemaal vrolijke kaarten met meisjes getekend die schoenen passen, samen een ijsje eten, bellen met elkaar...girl stuff :).

Link naar MiM's blogpost; http://366xengel.blogspot.nl/2012/11/engeltjes-elfjes-op-de-kaart.html


Angelic Love from Susan

13 opmerkingen:

  1. deze is werkelijk een schatteke om te zien zeg ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat zijn ze leuk! Hoe lang heb je moeten zoeken eer je de link vond? Ik denk wel eren poosje... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi nee dat viel wel mee hoor. Heb geloof ik gezocht op de label engelenkaart of iets in die trant ;). Heb eraan gedacht om die nog eens hier te delen, maar die zal ik wel al eens gedeeld hebben.

      Mmm mijn label Postcard zal wel niet compleet zijn omdat ik een tijdlang niet heb kunnen labelen...moet ik altijd nog eens een keer doen...als ik teveel tijd heb ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Zo super schattig, daar kun je zeker nog iets leuks mee doen,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh vast en zeker. Heb wel al wat ideeën ;). Warme groetjess!

      Verwijderen
  4. Ha, dit lieve elfje heeft rode wangetjes van het rond dartelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww wat een plaatje zeg, ben ook gek van de Elfjes
    Heb het elfen orakel kaarten, in een pracht van een doos..van Tiziana Mattera..ook helemaal gek van.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat elfen orakel ken ik. Ik heb dat geloof ik eens verkocht via marktplaats, deed er niks mee. Maar ja dat komt ook dat ik helemaal verzot ben op de orakelkaarten van Doreen Virtue ;) hihihi.
      Maar heel fijn om te horen dat je er veel plezier aan beleefd. Knuff!

      Verwijderen
  6. Zijn ook zekers mooi, daar heb ik ook de aarstengelen set van♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom nog gauw even kijken wat je schreef dat je dat plaatje op je site heb staan.........ik zie het zeg..jee wat super lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...