dinsdag 5 maart 2013

An angel each day Engel van Hester

Ik was me net aan het bedenken dat ik nog geen engeltje voor vandaag had gepost en wilde niet weer meteen de omhaakte engelen kaartjes van MiM delen die ik vandaag al in mijn ander blog deelde. Voor mijn trouwe volgers die beide blogs volgen is dat dan ook zo saai ;).

En kijk eens wat ik in mijn mailbox vond...deze prachtige afbeelding van Hester, speciaal voor mij gemaakt :D. Super lief vind ik dat én super knap! Dankjewel lieverd, you saved my day ;).


Maar toch wil ik jullie nog even naar MiM's webshop verwijzen; www.mimstasjes.nl
MiM houdt opheffings opruiming aldaar en dat betekent ook korting op engelen kaartjes. Dit is de link naar de 366xEngel shop; http://www.mimstasjes.nl/c-1561778/366-x-engel-shop/
Boven 10 euro besteld krijg je 30% korting. Wel maar t/m 8 maart, dus alleen deze week nog.
Op haar blog verteld ze er meer over én daar staat ook de kortingscode vermeld!; http://mimstasjes.blogspot.nl/2013/03/de-laatste-week.html
Zo einde van het reclameblok ;). Hihihi


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...