maandag 11 maart 2013

Grond jezelf

Vandaag trok ik een kaartje van mijn engelen orakelkaarten van Doreen Virtue, Dagelijkse leiding van je Engelen.

Ik kon bijna wel verdrinken in de prachtige afbeelding met die bloemenpracht. Oh buiten is het hier wit! Blèh...ik weet niet hoe of het bij jullie ook zo'n winters weer is. Maar ik verlang naar deze bloemenpracht, lekker met blote voeten in het gras lopen.

Boodschap op de kaart - Grond jezelf:
'Wanneer je het gewaarworden van je lichaam in de fysieke wereld bent kwijtgeraakt, ben je niet goed gegrond. Hoewel het plezierig is om te 'zweven' is je aandacht en je werk hier op aarde nodig. Wij helpen je om spiritueel en materieel in evenwicjt te blijven, zodat je met volle teugen kunt genieten van je aardse leven.'


Angelic Love from Susan



10 opmerkingen:

  1. Heerlijk gevoel is dat, met je blote voeten in het gras. Ik was eens in een kruidentuin in het zuiden van het land en daar stond een bordje dat je je schoenen uit mocht doen. Ik liep over een bedje met thijm en het was of de geuren extra werden gestimuleerd door mijn blote voeten. Heel lang ben ik daar gebleven. De stilte werd afgewisseld met het gezoem van de insekten. Bedwelmend gevoel. Bedankt voor deze kaart die de toekomstige zomerse sfeer weergeeft. Groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow dat is dan wel heel bijzonder om op een bedje van tijm te lopen. Ja dat is bijna het ultieme genieten met blote voeten in het gras.
      Herinner me opeens weer dat ik eens in Londen in High Gate cemetery een stuk op blote voeten over het gras tussen de graven heb gelopen. Heaven on earth voor mij :). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja hè?! Ik zie net wel een typfoutje. Morgen of zo eens veranderen wel zo handig voor de vertaalpagina ;). Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  3. Hele mooie kaart, mooie tekst, en daar sta ik helemaal achter.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en wat een mooie tekst! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ben nog altijd heel happy met mijn Doreen Virtue kaartensets vaak zo'n bijzonder mooie kaarten. Knuff!

      Verwijderen
  5. Hier gelukkig geen sneeuw,maar wel heel koud door de wind,ik wil ook lekker buiten kunnen fladderen,mooie prent en tekst,fijne avond,dank je wel voor je lieve berichtjes,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik verlang ook zo naar het bos, lekker lopen over de paden.
      Met die sneeuw is dat hier geen doen, ons bos ligt namelijk op een helling/heuvel en ik heb geen zin om op mijn gezicht te gaan ;).
      Nog even volhouden...
      Warme groetjess!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...