maandag 11 maart 2013

Grond jezelf

Vandaag trok ik een kaartje van mijn engelen orakelkaarten van Doreen Virtue, Dagelijkse leiding van je Engelen.

Ik kon bijna wel verdrinken in de prachtige afbeelding met die bloemenpracht. Oh buiten is het hier wit! Blèh...ik weet niet hoe of het bij jullie ook zo'n winters weer is. Maar ik verlang naar deze bloemenpracht, lekker met blote voeten in het gras lopen.

Boodschap op de kaart - Grond jezelf:
'Wanneer je het gewaarworden van je lichaam in de fysieke wereld bent kwijtgeraakt, ben je niet goed gegrond. Hoewel het plezierig is om te 'zweven' is je aandacht en je werk hier op aarde nodig. Wij helpen je om spiritueel en materieel in evenwicjt te blijven, zodat je met volle teugen kunt genieten van je aardse leven.'


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...