vrijdag 8 maart 2013

Nog meer Engeltjes in mijn dromenvanger

Van de week maakte ik een foto van mijn dromenvanger die maar voller en voller wordt.
Ik kreeg een engeltje van Vera (roze), een engeltje van Jolanda (lime groen) en een Moos moosies engeltje. En allemaal vonden ze hun bestemming in de kleurige dromenvanger bij ons in de gang.
Het engeltje gelukspopje van MiM hing er al in, net zoals de twee engelen creaties van Kathy waar ik nu ook veertjes heb ingestoken (om toch een beetje het idee van een dromenvanger aan te houden hihihi).

Verder kwamen er nog een heel aantal andere creaties in van lieverds, zoals bloemetjes van Tante Jannie, een vlindertje van Saskia en een hertjes hanger van Ellen.

Mijn lente/zomer dromenvanger hing al errug vol, maar zoals jullie zien kan die nog altijd voller hihihi. Ik ben er helemaal happy mee en als ik dan mijn kerst dromenvanger zie hangen bij de zoldertrap denk ik...daar gaan we ook nog eens wat anders mee doen ;).


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...