donderdag 7 maart 2013

Engelen kaart van Vera

Oh die Vera is toch een lieverd, gisteren deelde ze al via Facebook een engelen ansichtkaart met me die ze had gezien op Postcrossing en vandaag lag er een mooie envelop bij de post voor me en daar zaten twee kaartjes in.

Zo lief ze was deze kaart tegengekomen in een winkeltje in Utrecht en ze moest meteen aan mij denken en heeft me deze kaart gestuurd. Dankjewel lieverd!

Ik vind hem prachtig en eerlijk gezegd is deze kaart veel meer mijn stijl als die van Postcrossing met cupido engeltjes.
En met deze kaart heb je drie vliegen in een klap; ik hou van oude reclame biljetten/posters/emaille borden, ik hou van Parijs en ik hou natuurlijk van engelen :D. Dikke knuff!


Angelic Love from Susan

Ps. In het echt is de kaart veel donkerder blauw van kleur



10 opmerkingen:

  1. oh die bovenste kaart is echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die is echt wel heel bijzonder vooral door die combo.
      Ik hou wat dat betreft ook meer van volwassen engelen als van cupido achtige engeltjes hihihi. Dus een schot in de roos :D.

      Verwijderen
  2. Ik ben blij dat jij zo happy bent met de mooie kaart! Dan heb ik niet voor niets de moeite genomen om hem vanuit Utrecht helemaal mee naar Assen te nemen om hem vervolgens naar Heerlen te sturen! ;) Hihi!

    Graag gedaan lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi whahaha ja echt heel fijn dat je die moeite genomen hebt om de kaart zo van verre mee te nemen hihi. Zo lief dat je aan me gedacht hebt :D.
      Dikke knuff!

      Verwijderen
  3. owww wat lief van vera zeg en ze zijn beide erg mooi ook

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja die andere is ook leuk, maar die wat Vera heeft gestuurd is veel meer mijn stijl.
      Mijn vader heeft dat ook wel eens, die denkt omdat ik van engelen hou dat ik dan alle engeltjes leuk vind uhmmm Nee ik ben zelf nu eenmaal niet zo'n fan van cupido engelen ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Oh die kaart is zo mooi! En inderdaad echt helemaal op jouw lijf geschreven :) Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jip indeed. So me. De engeltjes hebben vast en zeker heel hard in Vera's oor zitten te fluisteren 'Susan...Susan' :p hihihi. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...