donderdag 7 maart 2013

Engelen kaart van Vera

Oh die Vera is toch een lieverd, gisteren deelde ze al via Facebook een engelen ansichtkaart met me die ze had gezien op Postcrossing en vandaag lag er een mooie envelop bij de post voor me en daar zaten twee kaartjes in.

Zo lief ze was deze kaart tegengekomen in een winkeltje in Utrecht en ze moest meteen aan mij denken en heeft me deze kaart gestuurd. Dankjewel lieverd!

Ik vind hem prachtig en eerlijk gezegd is deze kaart veel meer mijn stijl als die van Postcrossing met cupido engeltjes.
En met deze kaart heb je drie vliegen in een klap; ik hou van oude reclame biljetten/posters/emaille borden, ik hou van Parijs en ik hou natuurlijk van engelen :D. Dikke knuff!


Angelic Love from Susan

Ps. In het echt is de kaart veel donkerder blauw van kleur



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...