woensdag 6 maart 2013

Omhaakte engelen kaartjes van MiM

Vandaag deel ik hier toch natuurlijk nog even de omhaakte engelen kaartjes die MiM me per snailmail stuurde.

Ik deelde ze gisteren al op mijn creatief blog, maar hier is natuurlijk dé plek om ze te delen.

Zo bijzonder mooi heeft MiM deze weer gemaakt, gehaakt ;).
Mooie poezieplaatjes op een mooie achtergrond, wat maskingtape erbij, zelfs een neon sticker als halo en dat prachtig verfijnde gehaakte randje maakt het helemaal af.
Dankjewel lieverd ik ben er weer heel blij mee. Knuff!

Gisteren heb ik al een reclameblok voor MiM's webshop gehouden die nog maar een paar dagen open is voordat ze doorstart via haar blog. Wil je nog wat bestellen, nu is je kans om dat mét korting te doen ;). Hihihi ja sorry ik kan het niet laten :D.


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...