maandag 25 maart 2013

Engelen boekenlegger

Afgelopen vrijdag kreeg ik van Lien/Carolien deze engelen boekenlegger, die ze speciaal voor mij maakte.
Op haar blog deelde ze onlangs een stel andere boekenleggers die van haar hand zijn; http://keetjevanlien.blogspot.com/2013/03/boekenleggers.html

Deze boekenlegger is helemaal in mijn kleuren, I love pink :D en met mooie engelen plaatjes en een prachtige washitape met tekst.

Nu nog tijd krijgen/maken om het boek te gaan lezen dat ze met me ruilde. Haar eigen spannende verhaal staat erin :).
Het heet Verrassing! 12 vrouwenthrillers, uitgeverij Verbum Crime.


Angelic Love from Susan

2 opmerkingen:

  1. Oww wat een schitterende boekenlegger..♥
    Dat heeft ze mooi gedaan zeg.
    Geniet ervan, net als van het boek.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gemaakt door Lien en dat boek heb ik ook! Spannend! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...