dinsdag 14 augustus 2012

Dag 227 - Engelen Gelukspoppetje

Vanmorgen zag ik bij MiM's 366 x Engel blog een foto van een gelukspopje, een engeltje
http://366xengel.blogspot.nl/2012/08/gelukspopje.html

En moest opeens weer denken aan het gelukspoppetje dat ik van haar kreeg omdat ze me genomineerd als 'Je bent een Engel'; http://366xengel.blogspot.nl/2012/03/je-bent-een-engel.html
En volgens mij heb ik die toen helemaal niet gedeeld, dus bij deze :).

Ik heb het kaartje met gelukspoppetje samen met andere kaartjes van haar, kaarten van Postcrossing en andere kaarten/foto's op ons magneetbord in de keuken hangen.

En ik heb ook nog kaarten in kaartenrekken staan, maar daar moet manlief nog eens de tijd voor maken om die op te hangen...dus als je denkt 'waar is mijn kaart?' dan hangt/staat die daar ;).

Het magneetbord heb ik nu zo mooi op orde en zal ik niet snel veranderen. Wat me wel vaak opvalt dat veel kaarten liggend zijn en die passen niet in het kaartenrek.
Oh ja ik heb nog een paar kaarten liggen, mijn allerlaatste Postcrossingkaarten die moet ik nog inscannen.


Angelic Love from Susan

Ps jammergenoeg heb ik totaal geen invloed op de volgorde van de foto's ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...