maandag 20 augustus 2012

Dag 233 - Engeltje van mijn oma

Ik kreeg afgelopen donderdag nog een engel voor mijn verjaardag. Mijn moeder gaf me dit engeltje dat mijn oma, haar moeder, in het verleden gekocht heeft.
Ik ken het wel, maar heb er geen jeugdherinneringen aan, ik neem aan dat ze dit ooit gekocht heeft toen ik al volwassen was en uit huis was. Maar toch vind ik het een heel bijzonder engeltje en ook bijzonder dat het van mijn oma is geweest.

Ik heb geen bijzondere band met deze oma gehad maar heb afgelopen week een hele mooie droom over haar gehad. Zij is inmiddels al heel wat jaartjes overleden en dit is de eerste keer dat ik over haar gedroomd heb.
En heel mooi dat ik dan nu dit engeltje kado heb gekregen.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...