dinsdag 23 oktober 2012

Dag 297 - Engelen gedicht

Ik wil effe snel een blogpost doen en bedacht me dat ik de eerste beste engel die ik op Facebook tegenkom met jullie deel.

Het is dit elfje geworden, gevonden op de Facebook pagina van het nichtje van mijn dochter. Tsja eigenlijk ook een beetje familie van mij, het is de dochter van de broer van mijn exman. Als ik het goed heb is ze een jaar of elf...oops ik zie dat ze al 15 is...wij waren toen al gescheiden toen ze is geboren. Ze heeft me onlangs een vriendschapsverzoek gestuurd, toch wel heel lief van haar, ze heeft me maar een paar keer gezien.

Ze heeft pas afscheid van hun hond moeten doen (las ik op facebook), dus denk dat dit gedicht daar mee te maken heeft.

Deel je pijn en verdriet
Juist datgene wat een ander niet ziet
Zodat diegene weet wat je bedoelt
Aandacht en liefde zorgen ervoor
Dat je jezelf weer wat beter voelt
Positieve gedachten voor jou zullen veelvuldig stromen
Om alle kracht voor genezing tot jou te laten komen
Voel de liefde voor de mensen om je heen
Zij geven je kracht en helpen je er doorheen


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...