woensdag 5 december 2012

Dag 340 - Creattentie Engel

Ik kreeg vandaag een email van Tante Jannie dat op de website van "De Witte Engel" de nieuwe creattentie online staat.
Het is een engel! Je kunt de creattentie downloaden op deze link;
http://www.dewitteengel.nl/creattentie

Dankjewel lieverd om deze met mij te delen en zo kan ik ze weer met andere liefhebbers delen. Wie weet zien we op blogspot wel creattentie engelen verschijnen ;). Knuff!
En yesss ik vind deze ook heel mooi :D.

De foto's die ik deel zijn afkomstig van de site van de Witte Engel.


Angelic Love from Susan



5 opmerkingen:

  1. oww leuk zeg en wat lief van tante jannie dat ze gelijk aan jou dacht

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig engeltje zeg. En wat lief dat er meteen aan je gedacht wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Susan,
    Leuk idee om een heel jaar lang een engel te plaatsen. Ik zag dat je ook een andere blog hebt. Zal ik zo ook even kijken. Je gaf aan een swap met me te willen doen in het nieuwe jaar. Lijkt me erg leuk.
    Liefs,Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof dat het in de smaak valt! Ben ook wel benieuwd of mensen ze gaan maken. Als ik even tijd heb ga ik wel een poging wagen. Moet alleen Ibbeltje nog even vragen om een witte duif te scoren voor wat witte veren ;P (oeh gatver moet er niet aan denken dat ze er echt een vangt haha) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...