donderdag 20 december 2012

Dag 355 - Engeltjes Tip van Jenneke

Ik kreeg deze tip van Jenneke die me een mailtje stuurde met deze link; http://ana-rosa.tumblr.com/post/37780819292

Kijk maar eens mee naar deze prachtige engel! Dankjewel lieverd dat je deze met ons delen wilt.


Weet je lieverds ik hoop dat niemand van jullie zich zorgen maakt over morgen 21-12-2012.
Ik in ieder geval geen enkele minuut, voor mij is het morgen geen einde der tijden.
Zeker is er energetisch vanalles gaande, we zijn allemaal gevoeliger aan het worden.
Meer aardse engelen realiseren dat ze een taak hebben in dit leven.
En dat hoeft nog niet eens zo'n grote te zijn.
Een blog hebben en je creaties delen of zoals ik engeltjes delen en af en toe wijsheden te delen of gewoon jezelf zijn hoeft zomaar genoeg te zijn om de wereld een beetje mooier en liefdevoller te maken.


Angelic Love from Susan

8 opmerkingen:

  1. Dag 355 in engelen getallen; Big, positive changes are imminent in your life, thanks to your prayers and the help of loving ascended masters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind deze ZO mooi he lieve susan........nee morgen kan niet doorgaan hoor dan is mijn papa jarig hihi 70.
    maar zonder dollen hoe kunnen ze dit nu wereldkundig maken,,....mensen die er wel in geloven in deze ellende hebben gewoon hele vervelende dagen :-(

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik was er ook best pissig over dat ze de afgelopen dagen zo dom doen op Hart van Nederland. Ik kijk normaal nooit nieuws maar het stond toevallig twee keer op, wat een bullshit! Nu weet ik weer waarom ik nooit kijk!
      En ja ze is een mooitje.. Knuff!

      Verwijderen
  3. Dat is inderdaad een prachtige engel. Ik geloof niet dat de wereld vandaag vergaat. Wat ik wel geloof dat "de mens" weer eens iets niet goed begrepen heeft omdat ze weer eens niet goed geluisterd heeft :) Gelukkig weten wij wel beter! ;) Knufff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi gekke lieve tante jannie, je hebt helemaal gelijk, alhoewel ik moet toegeven dat ik de hele discussie eromheen niet gevolgd heb ;). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...