vrijdag 14 december 2012

Dag 349 - Lieve Elfjes Post uit Engeland

Vandaag werd ik verrast door een prachtig mooi pakket uit Engeland.

Er werd heel voorzichtig aangebeld en ik dacht al 'oops bezoek, de hele huiskamer ligt bezaaid met kerstspullen en kerstkaarten ea spul', maar het bleek de pakketpost te zijn met een pakket voor de buurvrouw.
Máár uhm die is toch echt voor mij hoor, mijn naam staat erop...okay met huisnummer van de buurvrouw...thank God met het nummer van de buurvrouw en niet iemand aan het begin van de straat of halverwege die ik niet ken en wellicht wel het pakket gewoon aanneemt als wat het voor hun...

Een pakket uit Engeland van een goede Mini vriendin (classic mini cooper).
Oh echt een super pakket met allerlei leuks en moois en prachtigs. Ik kan er het komend jaar mee vooruit ;).
Thank you very much Jenny, I'm very happy with your great gift!
Hugss!

Wat er allemaal in zat, zal ik proberen dit weekend te delen in mijn 365 dagen creatief blog waar ik vandaag dag 365 van bereikt heb :D.
Ik ga daar gewoon verder met bloggen hoor en creatieve dingen delen, alleen niet meer met 'dag ...' ervoor.

Maar terug naar de elfjes afdeling uit het pakket. Er zat super mooie stof in met zulke leuke elfjes erop...tsja wat zullen we daar eens van gaan maken??

En er zat ook een mooie elfen stempel bij. Ik ben heel benieuwd hoe die stempelt...

Elfen zijn de engelen van het bos, van de natuur voor wie dat nog niet wist.


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...