woensdag 12 december 2012

Dag 347 - Lieve Engeltjes Kerstpost van Lore

Ik kreeg vandaag zulke lieve engeltjes kerstpost van Lore.
http://lorecreatief.blogspot.be

Ze schreef me een lieve kerstkaart die ze zelf heeft gemaakt (ook al zo mooi:)) en ik kreeg als bedankje wat leuke bijzondere engeltjes erbij.
Dankjewel lieverd, wat een leuke-lieve-mooie verrassing!
Ik ben er blij mee! Knuff!


Angelic Love from Susan die ook nog na aan het genieten is van het event van vandaag 12-12 12.12uur zo leuk om te doen (lees er meer over in mijn andere blog 365 dagen creatief...link bovenaan rechts;)).





3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke engeltjes zeg en je aktie vindt ik ook echt top ,daar krijg je echt een kik van denk ik Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je de post al ontvangen hebt en dat je er blij mee bent :-) Is héél graag gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...