woensdag 26 december 2012

Dag 361 - Engelen kado van mijn dochter

Ik deel hier vandaag eigenlijk hetzelfde als op mijn 365 dagen creatief blog. Maar ja eigenlijk ook wel logisch want het is een engelenkado van mijn dochter voor mij.

Ik werd gewaarschuwd dat ik moest opletten voor vieze handen, dus heel voorzichtig opengemaakt.
Er zat een envelop bij en die mocht ik pas als tweede zien.
Het is een dienblad cq lijst met een mooie en ook lieve engelen afbeelding erin en eigenlijk heeft die ook heel veel met de kaart (ja een echte sneeuw engel :)) te maken die erbij zat, nou ja de inhoud van de kaart. Oh ja de lijst is van hout en denkelijk met houtskool gekleurd, vandaar de vieze vingers ;).

Wat ze precies schreef ga ik hier natuurlijk niet delen, dat is persoonlijk. Maar ze bedankte me in deze kaart voor tsja hoe moet ik dat zeggen. Eigenlijk vertelde ze me wat ik voor haar beteken. En geloof me ik heb wel een aantal traantjes moeten wegpinken.

Mijn dochter, Nicky, is nu 19. Ik ben van haar vader gescheiden toen ze 3 bijna 4 was. Ik heb haar alleen opgevoed, daarvoor ook al. Ik ben zo'n 9 jaar een alleenstaande moeder geweest.
Ik heb wel wat mannen leren kennen in de tussentijd voordat ik mijn huidige man heb leren kennen, maar echte relaties zijn dat niet geweest. Wel echte liefdes ;).

Dus je kunt je wel voorstellen dat ik een bijzondere band heb met mijn dochter. Ik heb wel altijd opgelet dat ik haar niet belaste met mijn problemen.
Oh het is best moeilijk om uit te leggen wat we voor elkaar betekenen zonder hier teveel persoonlijke dingen te zeggen.

Maar eigenlijk zegt ze dat ik haar Angel/Engel ben, die haar 9 maanden onder haar (mijn dus ;)) hart heeft gedragen. Haar alleen opgevoed heeft en haar waarden en normen heeft geleerd. Het is eigenlijk een liefdesverklaring van dochter tot moeder, slik ik wordt er weer emotioneel van.
Kijken jullie mee naar het kado?


Angelic Love from Susan






8 opmerkingen:

  1. Wat lief Susan ! Jullie kunnen trots zijn op elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lief is dat hè. Ja ik ben ook mega trots op mijn dochter. Ze is uitgegroeid tot een prachtige jonge vrouw. Maar ben altijd al trots op haar geweest. Ik vergeet nooit dat toen we eens samen aan het fietsen waren langs de maas in Maastricht bij een wegversmalling een ouder koppel tegenkwamen te voet. Ze stopte om die mensen voor te laten gaan, die mensen waren zo verrast en ik ook. Een 10/11 jarige (of was ze toen nog jonger?) die netjes stopt en aan anderen denkt.
      Weet je het zijn de kleine dingen die het hem doen en eigenlijk ook heel logisch dat mijn dochter als lichtwerker in het welzijn wilt gaan werken om anderen te helpen. Zo blij voor haar dat ze toegelaten is tot de opleiding Jeugdwerk, want het heeft er even om gespannen. Mooi dat ze eigenlijk al jaren weet wat ze met haar leven wil bereiken. Ja ik ben megatrots op haar en zij op mij :D.
      Knuff!

      Verwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwww kippenvel, je hoeft niet eens in detail te gaan, geweldig wat lief wat emotioneel, nu ja alles gewoon, en je hebt een werkelijk prachtig kado gekregen......vind jullie foto het einde ♥, en jij zult dagelijks op blote voeten lopen van trots!!!

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ben ook zo blij met haar, ze is een prachtig mens!
      Het was inderdaad ook echt een kippenvel moment, nou ja een echt tranen moment en we hebben elkaar daarna ook echt effe flink geknuffeld en een paar dikke kussen gegeven. Fijn is dat, mmm dat is natuurlijk maar heel licht uitgedrukt. Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat fantastisch! Zo fijn om dit te horen, dat je dochter je laat weten wat je voor haar betekend en vise versa. En prachtige Kado's! Lieve Knuf MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat heeft me ook heel goed gedaan. We hebben de laatste tijd ook vaker de tijd genomen om quality time met elkaar te besteden.
      En mijn dochter heeft zich ook gerealiseerd hoe nietig het leven kan zijn en wil gewoon ook dat ik goed voor mezelf zorg zodat ik zo lang mogelijk hier mag zijn om samen met haar het levenspad te bewandelen.
      Zo mooi hoe ze het allemaal beschreven heeft, slik :).
      Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...